Partea a treia - Telefonul mobil si dependenta

Partea a treia – Telefonul mobil si dependenta

Pasul 7: Lovit FOMO pe bordura.

Acesta ar putea fi un alt articol intreg, dar pentru a invinge FOMO, amintiti-va ca compararea cu ceilalti duce la sentimente de inadecvare sau de superioritate. Ambele, la randul lor, conduc la anxietate. Practicati sentimentul de recunostinta pentru ceea ce aveti si nu veti simti niciodata ca va lipsiti.

Pasul 8: Nu luati-l la cina.

Telefonul inteligent este intotdeauna un oaspete nemaipomenit la cina. Impartasirea unei mese poate fi cea mai placuta parte a zilei dvs. daca sunteti pe deplin prezent si angajat cu ceilalti de la masa. Nimic nu creeaza o diviziune intre dvs. si ei mai mare ca telefonul.

Pasul 9: Nu il luati in pat.

Daca primesti multe texte sau telefoane inutile in miez de noapte, probabil ca trebuie sa-ti reevaluezi viata. Daca sunteti ca majoritatea oamenilor, nu este nimic atat de important incat trebuie necesita sa lasati un telefon sa deranjeze momentele pretioase si linistite de viata chiar inainte de culcare sau dupa trezire.

Pasul 10: Setati o alarma pentru culcare.

La ora 22, telefonul imi spune ca e timpul sa „cobor”. Ceasul care urmeaza este unul dintre preferatele mele de zi, unde ma gandesc la ceea ce am realizat si citesc o carte buna .