Reguli privind telefonul mobil la locul de munca

Reguli privind telefonul mobil la locul de munca

1. Intalniri fara telefon.

Colaborarea fata in fata este inca una dintre cele mai eficiente modalitati de comunicare, facand-o un instrument esential in afaceri. Nu aduceti telefonul la mesele de afaceri – oferindu-iclientului o atentie nelimitata, faceti o impresie buna si va poate economisi timp si efort pe drum.

2. Curtoazie comuna.

Nu utilizati telefonul din motive personale, inclusiv mesaje text si suporturi sociale, in timpul programului de lucru. Pastrati telefonul pe birou si nu il atingeti. Nu intrerupeti o conversatie pentru a lua un apel – finalizati discutia si apoi raspundeti la apel daca este necesar.

3. Luati in considerare mediul inconjurator.

Utilizati un ton de apel profesional si mentineti-l silentios daca lasati telefonul la birou. Luati apeluri personale in afara spatiilor de birouri si pastrati-le scurte. Nu utilizati cartele cu difuzor pentru a prelua apeluri si a asculta mesaje vocale. Castile Bluetooth tind sa va faca sa vorbiti mai tare – evitati sa folositi unul cu exceptia cazului in care este vorba despre un instrument al serviciului dvs.

Fiecare birou este diferit, deci va trebui sa va adaptati regulile la circumstantele dvs. specifice. De exemplu, va recomandam sa acordati exceptii persoanelor cu copii sau membrilor familiei care se bazeaza pe acestea.