Succesul unui business sta in oamenii sai - III

Succesul unui business sta in oamenii sai – III

O tehnica, predata de vorbitorul si antrenorul premiat Craig Valentine, este de a spune o poveste „concentrat pe mine” cu un mesaj „concentrat pe tine”. Aceasta tehnica construieste o punte de legatura intre propria viata si cea a ascultatorului, creand un punct de conectivitate care nu era acolo pana acum. Un altul este sa spui povestea reala a unei singure persoane. Ne conectam visceral atunci cand ne putem pune in pielea altei persoane. Povestea adevarata a unei persoane este mult mai puternica decat o poveste larga, generala, fara detalii pe care sa le poata asculta ascultatorul. Specificitatea, nu generalitatea, duce la conexiune.

Practicati-va tehnicile de povestire pe prieteni, familie si mentori. Au fost miscati? Cu cat poti deveni mai priceput in a misca oamenii emotional, inclusiv pe tine, cu atat vei fi mai influent.

3. Luati in considerare ceea ce va frange inima.
Cand lucram cu antreprenori, incepem prin a le pune sase intrebari specifice, ceea ce numim elica ADN al marcii. Unul dintre cele mai importante este „De ce esti pasionat?” Dar Sharon mi-a amintit de un alt mod de a formula aceasta intrebare: „Ce iti frange inima?”

Credem ca pasiunea este pur si simplu ceea ce te aprinde, dar pasiunea ta provine si din ceea ce te infurie. Lucrul care te face atat de nebun incat nu poti dormi noaptea este cel pentru care ai fost conceput pentru sa te conectezi si sa il rezolvi. Credem ca scopul tau, unde gasesti un izvor nesfarsit de motivatie, este direct legat de lucrul care iti frange inima. Si cu cat atingeti mai mult acest lucru, cu atat este mai probabil sa perseverati.

Ce iti frange inima? Ia-ti ceva timp sa stai cu aceasta intrebare astazi.